
Een bedrijf stelt een reclamedoelstelling op die in dat jaar behaalt dient te worden. Op basis van deze doelstelling bekijkt het bedrijf wat er allemaal voor nodig is deze doelstelling te behalen. Men onderzoekt dan bijvoorbeeld welk medium het meest geschikt is de reclameboodschap over te brengen op de doelgroep en welke promotionele acties nodig ...
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10164

Een bedrijf stelt een reclamedoelstelling op die in dat jaar behaalt dient te worden. Op basis van deze doelstelling bekijkt het bedrijf wat er allemaal voor nodig is deze doelstelling te behalen. Men onderzoekt dan bijvoorbeeld welk medium het meest geschikt is de reclameboodschap over te brengen op de doelgroep en welke promotionele acties nodig ...
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10164

Een methode van budgetteren, waarbij het budget wordt afgestemd op de te bereiken resultaten.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557

Een methode van budgetteren, waarbij het budget wordt afgestemd op de te bereiken resultaten.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557
Geen exacte overeenkomst gevonden.